Melih Gökçek Mansur Yavaş'a 13 puan fark attı!

ORC araştırma şirketi son Ankara anketinin sonuçlarını açıkladı.

11 Şubat 2014 Salı 22:58
Melih Gökçek Mansur Yavaş'a 13 puan fark attı!
ANKARAHABERLERİ.NET -  Yerel seçimlere sayılı günler kala siyasetin nabzı Ankara,İstanbul ve İzmir için atıyor.

Son yerel seçim anketi sonuçlarına göre Ankara'da Ak Parti açık ara farkla önde.

ORC'nin yaptığı araştırmada 21 Bin 700 kişiye Ankara Büyükşehir ve önemli 10 ilçedeki siyasi parti tercihleri soruldu.

Ankette, "Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı için oy vermeyi düşündüğünüz parti hangisi?" sorusuna yüzde 47 Ak Parti derken CHP diyenlerin oranı yüzde 34'te kaldı.

Ankara'da CHP'nin kalesi olarak bilinen Yenimahalle'de de seçmen yüzde 40 ile Ak Parti dedi. CHP'nin oy oranı ise yüzde 36'da kaldı. 




www.ankarahaberleri.net

Son Güncelleme: 17.02.2014 15:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MANSUR %52 2014-02-12 02:06:22

kesinlikle palavra. bu defa hangisinden alip hangisine verdiniz acaba?

Avatar
kutay 2014-02-12 11:05:43

ya ne değiştide melih bey birden yüzde 10 arttı geçin bu palavraları mansur yavaş alacak bu seçimi ülkücüyüm ve tam destekçisiyim

Avatar
Cevapcı 2014-02-12 14:34:47

ya bu chp ve mansur yavaş'tan medet umanlar, kazanmayı hayal edenler, sizinki sadece hayal. 30 mart'ta mosmor olacaksınız. ak parti ve melih gökçek zaferi sizi şoka sokacak.... sonra hadi̇ gene yazin bu yorumlarida görelim

Avatar
msimsek 2014-02-12 22:03:08

Kazanan Ankara olacak ve Ankarali secmen Ankara icin en guzel karari verecek tabikii Ak Parti ve tabiki MELIH GOKCEK

Avatar
ŞeNTePeLi 2014-02-12 19:00:58

gözümüz aydın ankara chp zihniyetinden kurtuluyor yenimahallelilerin gözü aydın.oyumuz ak partiye melih başkana...

Avatar
BaŞKeNTLi @MANSUR %52 2014-02-12 19:05:44

bu mansurunuz daha konuşmasını bilmiyor bu adama kim oy verir saçmalamayın.ölümüne ak parti ölümüne melih başkan!!!

Avatar
KüRşAD @BaŞKeNTLi 2014-02-14 22:55:08

biz boş boş konuşsun herkese laf yetiştirsin diye başkan seçmiyoruz ...! biz hizmet yapacak, bu arada da hirsizlik yapmayacak başkan seçiyoruz. bunu için de mansur yavaş diyoruz. kim oy verir göreceksin...

Avatar
BaŞKeNTLi @KüRşAD 2014-02-15 10:23:52

:))) tamda kendi belediyelerinizi tarif ediyosunuz çankaya ve yenimahallenin ne durumda olduğunu herkes görüyor daha mansurunuz konuşmasını bilmiyor be!!!