Ankara'da iş var çalışan yok!

İŞKUR'un son verilene göre Ankara'da 55 bin 406 kişi işçi açığı var.

05 Aralık 2013 Perşembe 08:13
Ankara'da iş var çalışan yok!
ANKARAHABERLERİ.NET - İŞKUR tarafından yapılan son değerlendirmeye göre, Türkiye'de 2 bin 957 meslekte toplam 1 milyon 250 bin 497 kişilik açık iş var.  

Ankara'da ise 55 bin 406 kişi işçi açığı var.

İŞKUR Genel Müdürü Nusret Yazıcı, en çok eleman talep edilen ilk 10 mesleğin ise beden işçisi, temizlik görevlisi, satış danışmanı, temizlik işçisi, güvenlik görevlisi, makineci (dikiş), garson ve büro memuru olduğunu kaydetti.

En çok açık iş sayısı ise açık ara farkla İstanbul oldu. Bunu 79 bin 994 kişiyle İzmir ve 55 bin 406 kişiyle de Ankara izliyor.


Son Güncelleme: 05.12.2013 08:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Naz 2013-12-07 02:36:40

Aynen sonra işyokdiye aglarlar insan bedava parayok öyle

Avatar
sedat saylı 2013-12-07 05:31:08

Ben her fırsatta soyluyorum.turkıyede ıssızlık yok.ısı begenmeyıp calısmak ıstemeyen cok.bu sektorler harıcınde dıger sektorlerde de elemen sıkıntısı cekılıyor.reklam,mobılya,otomotıv vb.

Avatar
bedir 2013-12-07 14:28:08

allah aşkına beyaz yakalı sabah raporu maillayıp aksama kadar yatiyor 3000 lira maaş alıp sonrada buraya gelip ahkam kesiyor oturduğu yerden, gidip bir ay bi çalışsanıza günde 11 saat 900-1000 TL ye... tuzunuz kuru tabi...

Avatar